Just det....

Woho.. Hade nästan glömt bort min gamla blogg. När jag kikade in här fick jrag värsta nostalgi känslorna.. både bra och mycket dåliga minnen från denna bloggen. Jag funderade på att börja blogga igen,.. men jag vet inte om jag skulle palla det på denna bloggen. Isåfall måste jag ta bort endel grejer.. hursomhelst, nu skriver jag ett inlägg här, som jag inte gjort på flera månader../år? I samband när jag slutade att blogga så hände det endel i mitt liv, och jag kände att jag inte fick ut allt på bloggen så jag la ner det och för blev tyst. Ibland kanske man bara behöver ett break från någonting, och det tar olika lång tid.
Jag får se hur det blir.. kanske funderar ett tag till på hur jag ska göra.
Men jag vill skriva att jag fick jobbet jag sökt idag.. vart på två intervjuer på samma jobb, och det är semestervik inom äldreomsorg här i stan. Jag kommer jobba hela sommaren, och jag ser fram emot det =)
Nu kommer min fin fina Fredrik snart.. han ska hjäpa mig med mitt pyskologi prov som jag har imorgon bitti.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0