Loca Loca!

Åh, vad trött jag är... Jag gick och la mig i mammas säng innan för och läsa en skvaller tidning en stund, slutade med att jag slumrade till.. har sovit ca 4 timmar eller något inatt/morse bara.. sov inne i Alex kök med Tarkan haha.. tidig kväll ikväll blir det då med andra ord!♥ och jag ska dra ner på festerna.. har vart helt galet det senaste och gått för långt...
Förästen.. jag skulle ju börjat övningsköra snart, men killen jag skulle köra med har blivit av med körkortet o sen fick jag reda på härom dagen att han inte ens skickat in mitt lämp soom han lovat.. fyfan vad jag hatar allt det här!

Sleep tightt....

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0