Konstig lördag..

Dålig med bloggning, jag vet! men jag har knappt suttit vid datorn.. jag var med Anna i lördags, dagen efter nyårsafton. Vi åt bakis mat i stan och bara tjatade allmän skit ♥ sen hade vi ingen aning om vad vi riktigt skulle göra till kvällen.. men folket ringde till oss och bad oss komma till norrby, ( mitt  i stan typ ) det hela slutade med det andra och till slut var jag i stan med Antonia och Freddie, vi satt inne på en krog och tog en cider :) var verkligen inget folk ute i lördags, helt dött var det! :o men vi satt iallafall där och vi beställde cider efter cider, shottar och allt möjligt. Till slut tog mina pengar slut så klart.. och till slut stängde krogen och jag skulle ta mig hem, hade kommit till rececentrum och visste verkligen inte vad jag gjorde där. ( jag minns inte ) jag stod iaf och väntade på en buss hem till mig, och då kommer det en gubbe i typ  50 års ålden. Kan knappt svenska och börjar snacka med mig, (full som jag var så snackade jag ju tillbaka)... sen hoppade jag på bussen och han hoppade också på, jag hoppade av inne i stan och lika så han. Sen stod vi där och jag väntade på min buss hem och han bara tjatade.. frågade om han fick följa med mig hem, sova hos mig i typ 3 veckor eller något, vi kan ha sex, blabla äckel! sen sa han att han inte haft någon på 4 år. Typ somvad om jag skulle bry mig.. sen letade jag efter vem som helst mitt på stan bara för att komma bort från honom då han skrämde skiten ur mig, hittade ett par killar som jag sprang till och stod med dom. Dom var as snälla och höll mig sällskap hela buss resan hem ♥ tills jag hoppade av min buss och den där gubben också hoppade av.. jag började små springa och han bara ropade mitt namn och sprang efter! jävla idiot.. precis innan jag kom till min dörr så stor brorsan och min kusin där och frågar vad det är som händer.. ja berätta, men då hade den äckliga gubben som tur var stuckit.. efter det kom Johan och hämtade mig, åkte med han i taxi bilen hur länge som helst, fick åka med gratis haha så kom typ hem vid 5, halv 6 tiden.. sen har jag bara gått hemma och tänkt på en massa skit... :/

Jag gick nyligen upp med, eller, jag har ju hunnit duscha och sådant men ändå. Har verkligen vänt på dygnet.. och ska snart ner till stan.. vad jag ska göra får vi se..
Hörs ♥

För övrigt älskar jag bilden!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0