JAG BEHÖVER FAN SEMSTER FRÅN SVERIGE!!

Varför är alla människor så jävla lika, men ändå olika? blir fan inte klok på det.
Jag menar, tex män, dom är lika när det gäller många saker men ändå så är alla unika.

Är så trött helatiden, orkar ingenting längre, jag går igenom skoldagarna bara och sen går jag hem och sover i flera timmar. Eller så är jag ute på kvällen med lite kompisar men det är väldigt sällan nu förtiden.. var dock ute igår men när jag kom hem slockna jag som en gris. Förstår inte hur jag kan vara såhär trött helatiden och små grinig.
Jag vill vara glad helatiden, visa upp mig, visa att jag också kan ha självförtroende och visa att jag kan saker, bli omtyckt av alla.




Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0