♥Hemma från göteborg och ligger nu bara i min säng..♥

Vad ska jag göra nu då... Imorgon är det skola och det gör mig nedstämd. Saknar Alex och Nicole och en jävla massa. Åkte till göteborg igår , fick låna Simones fritidskort. Vi hade det sjukt kul och somnade vid halv åtta imorses. Fick åka bil hem och bara för det glömmer jag Simones busskort i alex lägenhet.. förfan vad lack jag blir på mig själv. Nicole är där o åker hem imon så hon skulle ta med sig det då fast int till borås.. fårse hur jag kommer till skene imon för att hämta det.. åh kändes så tråkigt att komma hem till den ruttna hålan igen då alla känner alla o vet allt om alla typ.. jag ska flytta till Göteborg när jag gått klart skolan, och det är inget som jag bara säger! Vi tog en jävla massa roliga bilder inatt, men Alex har allihopa  :P fan asså...

Kommer kännas konstigt att gå upp till skolan imon, men jag kommer få träffa folk som jag inte träffat på hela lovet.. hm, fårse hur det kommer bli helt enkelt.. kommer bara bli så svårt att somna ikväll.. helt ensam. Näää nu får jag fan ge mig, sitter här och grinar för jag känner mig ensam..  Ligger i min säng och lyssnar på Eminem och tänker tillbaka på gamla minnen med mitt ex. Jag borde stänga av min hjärna..


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0