Galen vecka

Jag har haft en helt galen vecka! om ni bara visste.. jag vaknade runt fem idag för jag kom hem klockan 7 från kinna med Anna. Vi har vart i hökerum i måndags, en kille ringde mig som jag inte ens kände, och han hade dessutom ringt fel men han frågade om jag ville komma på fest ändå, jag bara ah varför inte! så han och hans kompisar hämtade upp oss i borås och sen festade vi i hökerum som ligger ca 1,5 mil från ullricehamn. På tisdagen åkte jag och Anna hem runt fem tiden, hon fick dock betala allt då jag inte ens hade min plånbok med mig! den kvällen i hökerum kommer jag aldrig glömma..när jag kom hem på tisdagen åkte jag hem till Stevo en sväng, sov över där och på onsdagen vaknade vi runt klockan två på dagen och jag åkte hem, gjorde mig iordning då Johan skulle komma hämta mig & Anna för festande i kinna. Den kvällen var också helt galen :P på torsdagen skulle vi egentligen åkt hem, men vi stannade en natt till och festade.. vi gick inte o la oss, utan väntade på att Johan skulle köra oss till Borås på morgonen vid sex tiden då han skulle jobba här.. så när vi kom hem imorses jag och Anna somnade vi vid åtta och så gick jag nu upp vid fem. Jag är helt slut, hela veckan har jag bara festat sönder! och det är ju fredag idag.. men jag är inte alls sugen på att festa eller något.. skulle egentligen till göteborg idag men blev inte så :( .. så jag ska träffa Simone vid 10 tiden i stan då hon kommer från jobbet.. fårse vad vi kommer göra, ska iallafall snacka enheldel med henne! Anna åker även hem imon igen till internatet så det kommer vara jätte tråkigt, men jag har iallafall haft ett helt super jullov med henne!
Det tråkiga är att jag knappt hört något från mina klasskompisar.. :( men skolan börjar ju på måndag så jag tror alla kommer ha enhel del att snacka om då också!
Men så ni kanske förstår varför jag haft en sådan dålig uppdatering här på bloggen.. men nu vet ni varför iallafall! hoppas ni haft ett lika super lov som jag ;)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0