En jävel på att försova mig

Jag är en höjdare på att försova mig nu förtiden.. suck. Började 08.30 och jag kommer komma till skolan 10.00. Vi skulle ha försäljning & service första lektionen, men jag vågar inte komma sent idag så jag kommer på svenskan sen istället... så jag ska snart dra mig mot skolan. Brukar åka med en gång när jag vaknar med idag kände jag inte för att få snea blickar på mig och en liten utskällning för att man är sen...

Men kan ni fatta? det är redan torsdag! Imon är det fredag och då åker jag till göteborg igen! Ska träffa lite kompisar där och jag åker även med Nicole. Kommer komma hem på söndag igen. Kommer nog inte bli någon bloggning, för idag ska jag packa lite och sen plugga. Har hur mycket som helst att göra och jag halkar efter i fan alla ämnen.. kramhej♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0