11 januari..

Känns redan som om jag gått i skolan i 3 veckor.. är helt jävla slut! Har redan fått endel plugg som man ska göra.. och jag vill redan ha lov igen! .. hur som helst.. jag sov hos Simone inatt, eller sov och sov.. vi somnade runt 2 tiden inatt för vi satt och snackade först om kärleks problem sen bara allmänt flumm, och så åt vi morotskaka mitt i natten. Vi hade köpt den på kvällen och rulltårta.. haha hade skit trevligt med henne igår! min bäbis ♥
Har även vart lite pinsamt att träffa vissa i skolan när man inte pratat ett skit under lovet!:o men det kändes ändå bra nu och jag inser nu hur mycket jag saknat vissa..!♥
jag känner även att jag verkligen suger på att blogga, det är inte mina starka sida längre och inte vart på flera månader..snart ett år kanske.. uh.. men är mycket trött på dagarna och jag försöker fixa mitt liv helatiden, med utbildning, körkort , osv osv men de går ju bara neråt känns de som..


Jag och tarkan haha :) när jag och Nicole var hemma hos Alex :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0