Stressar ihjäl?

Gissa vad? Idag är det exakt en vecka kvar tills jag blir 18!
Det känns.. både bra och dåligt nu. Det är enhel del saker man får göra när man är 18 och även mycket ansvar, oh jag vill ju inte ta så mycket ansvar, känns alltid bättre när någon annan gör det och det tycker vell nästan alla?Gick in på den här sidan och här står det vad som händer när man blir 18. Är inte så pepp längre asså..:P På min födelsedag händer inget speiellt, det är en tisdag och vi går i skolan länge då. Utan det blir till helgen den 24 som jag ska ut på krogen! Var ju tänkt Annapanna skulle med ut också men hon kan inte följa med längre, så hon kommer nu till helgen istället! snackar om att jag längtar eller, saknar henne så mycket! då har hon typ vart borta i en månad. Kommer bli så skoj, så har bestämt att jag ska umgås med henne hela helgen! Och någon helg så ska jag faktiskt bara vara hemma, det måste jag. Jag vill det med andra ord men när jag har tid!
Och jag önskar mig massor när jag blir 18, och jag har knappt pratat med mamma om vad. Helst av allt vill jag ju att morfar ska svara på om han kan övningsköra med mig eller inte för det hade ju vart toppen så jag kan börja någon gång! börjar ju få lite panik när folk i min omgivning tar körkort eller redan har. Så altså lite körkorts pengar hade ju vart bäst, men jag vet om jag kommer få det så kommer jag ha så svårt att låta bli dom!:/
Imon är det även skolkort som gäller, gaahs! vad ska jag ha på mig?? jag hade ju velat färga mitt hår igen och det blev ju inte av sist jag nämnde det.. och typ nya kläder. Men jag får vell ta något gammalt ur gaderoben, för gamalt kan ju vara snyggt, eller hur? ;)  så jag får allt fundera på det...
Oh jag är hemma tidigt idag, så jäkla gött! Vi slutade vid tolv idag men jag oh några tjejer satt kvar i några timmar efter det för att plugga på en massa grupparbeten! duktiga va? :) även idag på arbetsmiljön så tog min rektor upp allting om stress och vi fick göra ett litet test om hur stressade vi var, och jag fick 38! oh det var iiiinte bra. Oh jag kan med ge att jag har blivit jävligt stressad, det är plugget,bloggen,flytten,kompisar,familj och allting jag tänker på som jag måste hinna med men gör det aldrig. Jag måste ta det lugnt, en sak i taget! för när jag tänker att jag måste göra de de de de de, så blir inget gjort. Måste ju göra om designen på bloggen också snart, vad tycker ni det ska vara för tema typ? :)♥

Sen har även Jennifer bjudit mig på en massa saker nu det senaste så jag börjar få dåligt samvete, alla verkar ju ha värsta typ casch flow?? Måste börja säga nej! ;)



Ikväll blir det plugg & mys för hela slanten! puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Ditt #1 fan

Halo eller :( <3 bara bjudit på lite mat ibland, och cigg? få inte dåligt samvete.<3

2010-09-14 @ 17:18:12

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0