Tjat? ;)

Igår satt jag inte ens vid datan så jag kunde inte blogga! var i skolan och så :) idag var jag också i skolan, och våran svenska lärare ska åka på semester snart så vi fick typ ett ton med läxor, orkar intee! men ska ta tag i det på måndag, hade jag tänkt. Imon ska även jag, och några söta tjejer från klassen typ ha roligt!:D vi får se hur det blir men vi ska nog gå ut iallafall.. känns så bra, jag är ju inte vän med någon så direkt men börjat hitta några, känns verkligen toppen.♥  Och två utav dom bloggar också, Jossan och Julia ihop ;) Jag var i stan nu efter skolan också men jag åkte hem för behöver det typ, kommit hem sent nu det senaste. Ska tvätta några kläder ikväll om det går! och inget plugg tills imon, göööööööööttt! Jag önskar att jag hade tagit kort på sminkväskorna, men har ju ingen kamera med mig! och igår gjorde vi en vardags makeup, alltså en helt vanlig sminkning, tog ca 2 timmar!:O men gå in på Julia och Jossans blogg här. Där finns det bild på sminket!:D aja jag bara tjatar en massa skit nu, jag skriver sen när jag har något kul att säga! puss

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0