Snart ska jag heem, så skööönt!

Jag är hemma hos Simone nu också och ska snart åka hem! Har ju som sagt vart i skolan heladagen, den var lång :( och vi fick ännu mer läxa. Ska rabbla sen för er hur mycket vi har, kan det inte ens i huvudet för det är så mycket! måste ju få klaga lite :P så jag drog hem till Simone efter skolan för vi ska bla skriva en berättelse om ett parti och hon är ju medlem i ungvänster så passar ju skit bra. Sa om hon hjälper mig med detta lite granna så får hon vara min modell i skolan i november! :) Är jätte trött och hungrig, vill bara hem, duscha äta och sen sova! prata lite med min familj kanske. Har ju knappt vart hemma sen i fredags så. Sen ringde även en kompis idag från ett behandlings hem! var så kul att få höra honom & allt verkade bra hitills..  hoppas du kommer tillbaka snart!♥ aja nu hinner jag inte skriva mer för vi ska dra ner till bussen nu !! kanske slänger in ett inlägg när jag kommer hem, det hoppas jag på iaf! då ska jag berätta om den cpiga lilla ungen på bussen idag. PÖSS

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0