Ritch bitch

Nu har jag pluggat klart. Men när jag precis skickat uppsatsen till min svenska lärare inser jag att jag glömt att dela in texten i styckindelning!:( fuuuck! .. Och vill bara säga en sak som min stylist lärare sa idag, vi ska börja skriva ner bra saker som vi hör och fixa ett närverk. Alltså kontakter, men jag suger ju på sådant! för vi behöver det sen i framtiden! någon som har något bra tips när man är så blyg som jag? Och har ni märkt att jag vart hemma varje dag efter skolan nu förutom igår? :D känner mig så duktig! men imon ska jag inte vara hemma, då ska jag vara i stan hela kvällen! hihih

Nu kommer äve en lista på saker jag behöver.
1. Mascara
2. Foundation (!!)
3. Bodylotion
4. Skor
5.Jacka
6. Kläder (!!)
7. PENGARRRRR!

Kommer bli galen snart... behöver massaaa pengar som jag inte har. Och alla verkar så rika helatiden..?
Vet inte hur jag ska kunna lösa detta heller. Men jag försöker verkligen prioritera saker. Men när jag får lite pengar går dom direkt på ciggaretter. Fan jag måste sluta röka!


Och kolla på denna, denna hade jag på min och Mikaels förra blogg som han nu tagit bort.. men visst är den nice? :D


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0