Plugget dödar mig redan :O ;)

Hej unika besökare!♥
Nu var det över ett dygn sen jag bloggade, men det är vell okej? hoppas jag! eller nej. Det är inte okej men vissa dagar så blir det så! Igår var det en lång dag i skolan och jag har lite plugg jag måste göra tills på torsdag & fredag så jag har inte tid med datorn och knappt kompisar heller! Många frågar om jag vill hitta på något roligt helgen (flera olika förslag) men jag liksom vet inte, jag känner för att ta det lugnt med en påse godis framför soffan med någon man tycker om istället för festa hejvilt, har blivit så trött på det.. Men jag & Sam har pratat om att åka och hälsa på Anna ihelgen ju, men jag vet inte om fritidskortet gället till Orust i tjön? Är det någon som vet så säg gärna till! asså det ska ligga inom västra götaland annars går det inte.. för isåfall får vi skjuta på det och ta det en helg när vi båda har pengar istället, för jag behöver ju leva i orust också under helgen :P så om jag ska vara ärlig tror jag inte det blir av..  Men idag slutar jag 15.10!! iiiiiiiiiih :D haha hade det vart för ett årsen hade jag dött för att vi slutade så sent men man lär sig att uppskatta tiderna ;) Vi hörs efter skolan dudes, och då ska jag plugga! puss♥

Men nu blir det frulle & sen smink tajm!
och såhär ser jag just ut nu.. alltså dö trött!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0