plugg pluggg

Jag kom precis hem och har en hög med läxor! :( kanske inte så jobbiga men är svenska uppsats typ, mattepapper, engelska glosor, kolla hur en politik tar i hand??! så jag ska snart sätta igång.. Jag är super trött och längtar som en tok till helgen som jag känner på mig att den kommer bli bra!♥ Idag i skolan fick vi tvätta bort vårat smink och göra ansiktsbehnadling typ, det var roligt & skönt att bli av med sminket! och min hosta har blivit lite bättre, men idag på engelska lektionen började jag hosta som en idiot så var tvungen att gå ut, då är det inte kul.. och min näsa rinner än.. Aja nu ska jag fortsätta snacksa på mina tortilla chips, lyssna på musik och sätta igång med plugget! sen även prata med mamma om att åka till tjön.
Sen behöver jag verkligen göra en lista på saker som jag verkligen behöver och sen saker jag önskar mig när jag fyller 18.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0