Make up & valet

Haft en sisådär bra dag. Den har vart regning och dryg. Sura miner lite här och var.
Men det ska fån inte få påverka mig! :) på sista lektionen sminkade vi, vi skulle sminka varandra men det fanns ingen över till mig eller så. Så jag hade ingen, gick till spa & fitness elverna när dom hade lektion och frågade Josefine om hon ville vara modell, men hon fick inte det för deras eller våran matte lärare.. så jag fick vara med Louise & Jennifer. Funkade ju det med men blev irriterad när det inte fanns någon åt mig.
Aja, vill ni se min sminkning idag?! hihi.

Altså ingen speciell sminkning, men en neutral typ :) fick veta att jag är iskall i mina färger. aså, att jah typ passar i det! i veckan kommer även en stylist lärare till oss och hon ska vara på typ provning ! hon var tydligen grym och hade ett stort närvärk, vilket vi behöver.



Har även vart förbannad sen igår kväll, tyvär så blev ju moderaterna nu igen. I fyra jävla år till! SD kom in i rikstagen och jag undrar allvarligt hur Sverige kommer att se ut om ett tag, anatadligen helt åt helvete. Vad tänker svenska folket på? Många klagar på hur det är här, men rösta då fan inte på den här skiten. Alla ska få tycka vad dom vill, så jag menar inte att det är fel att vara blå men jag är mycket emot det!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0