I aam back! hihi

Nu har jag haft så mycket att skriva egentligen det senaste så är nog därför jag inte har orkat blogga för det blir bara en massa tjat om mina problem och eftersom jag fått höra en jävla massa skit om att jag bara klagar hit och dit så ska jag hålla käften, eller, det är ju min blogg så jag får ju bestämma om exakt jag vill skriva om! om ni inte gillar det ni läser, get off bara? inte så svårt :)

Hur som helst, allt går bra i skolan och igår fick vi våra sminkboxar! var 12 olika foundation och massa annat, *kääär* :D det ända jag inte förstår är ju att våran stylist lärare har slutat! hon var verkligen as grym, hon ville vårat bästa och hon hade stora planer med oss redan nu och så säger rektorn att hon slutat..Så en tjej i klassen ska få vara med på interljuver när folk söker som lärare till oss, så vi får bestämma! också altså.

Mamma smsa innan också och sa att våran ena kattunge har dött, den hade fått lunginflammation för det är så kallt. Hörde hur den lät igår och den kunde knappt andas, så jävla hemskt men jag var inte så fäst vid han så jag tänker inte så jätte mycket på det men så jävla tråkigt och ledsamt ändå :( stackars liten, hoppas verkligen du har det bättre där du är nu....  ♥

Och ang flytten, det känns så jäkla konstigt! men ändå så bra att vi ska flytta in till stan men ändå inte nu när ja hör en massa saker :( & det kommer bli krångel med busskort när vi flyttar till stan för då kommer jag inte ha något skolkort och lite jobbigt för måste ju ta mig till skolan och gå vägrar jag och på fritiden behöver jag judet också! Så jag hoppas verkligen det kommer lösa sig med busskort... för annars vet jag inte om jag tänker följa med, kanske kan skaffa mig en etta nåågonstans som alla vill!


Och jag MÅSTE VERKLIGEN vara hemma mera och ta tag i mitt rum!! har inte vart hemma på veckor och nu bad mamma mig att komma hem och vara hemma som barnvakt, och hade hon inte gjort det hade jag antadligen vart i stan med mina underbaringar. Love u, guys!

Btw, i november får jag ta med någon till skolan som modell och sminka!♥ VEM STÄLLER UPP?? hihi inte en kille dock :( ;)

Kommentarer
Postat av: Mad

Du kan ju lära mig att smonka mig, haha

2010-09-07 @ 18:12:34
URL: http://auroranebulosa.bloggplatsen.se

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0