Hur ska jag få mer tid till att blogga..?

Jag har grymt ont i halsen och täppt näsa, igen! :( och imon ska vi ju ut så hur ska detta gå?? det får fan gå iallafall om jag ligger med 40 graders feber för så här mycket som jag sett fram emot det.. sjukt!:) Vi kommer inte vara här utan hemma hos Sam. Jag ska köpa med min tacos imon som vi ska äta, dricka gott osv :) kommer bli helt galet bra! Med det underbarste folket dessutom.. ♥ Vi har även sovmorgonen imorgon till tio och slutar halv tolv, nice eller?? efter det ska jag gå i stan och leta efter en snygg kläning.. letade som en tok idag, men jag hittade fan ingenting! :S Stackars Simone som fick släpas med.. Hittade en på H&M iofs, men den kosta 299 kr och var svart med pärlor på vid brösten typ, utan axelband! och drog åt sig en massa hår.. så jag vet inte, men dö snygg! och hittat snygga skor som fan men dyra.. så funderar på ett par från h&m, är svart klack bara! enkelt och bra.

Nu till hur min dag har vart, började 8.00 och slutade ju 15.30.. fyfån! Och jag vet att jag bloggar som en döding, men jag har inte tid! Därför blir det bara korta inlägg nu förtiden om min dag, måste börja skriva om annat. ! och ändra min blogg som jag sagt typ tusen gånger... måste ta tag i detta! och jag tror inte det blir någon bloggning i helgen heller, men ska försöka ta bilder för eran skull!   Vi hörs<3

Detta är även underkläderna jag köpte, snygga va!

Och idag köpte jag benstrumpor med en rosett på från Indiska, så söta!
och vanliga tights :)

Även en topp från ginatricot, skit fin!

Köpte även ett par svart byxor från gina och ett rosa linne från h&m.

Nu ska jag bortsa tänder och tvätta bort mitt smink, sen lägga mig isängen och längta tills imon!♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0