Home sweet home

Hej! nu är jag hemma :) sov borta hos Sam igår med världens bästa människor. Och, vi tog även skolkort igår ju! kan säga att det blev inte lyckat. Nästan ingen tyckte det, så då är jag inte ensam om det ;) Innan skolkortet så började vi alla lektioner 08.30 men ställde in dom för att kunna sminka varandra och oss själva till halv tolv! helt crazy, jag älskar verkligen min skola, så underbara allihopa♥ och nu är jag fucking dödstrött... sov typ 4 timmar inatt. yehao! har inte så mycket mer att säga förutom attt ni vet ju att Anna kommer imon, så kommer nog bli skit kass uppdatering på hela helgen för kommer inte vara hemma. Party all the wekend!♥


'





Drottning Blanka!♥

Nu blir det bara att ta det lugnt.. har sjukt mycket plugg ju, men allt ska typ vara inlämnad den 23 så har några dagar kvar på mig att göra allt! det mesta ska jag försöka få gjort imon i skolan.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0