Hhohohoo!

Kom hem för ca en halv timma sen, och kvällen igår blev inte riktigt som tänkt! men det blir det vell aldrig. Krogen vi skulle till var stängd så det var tråkigt.. men jag undrar varför man blir bemött som en hora eller som ett jävla hot när man är ute och uppklädd? jag brukar aldrig vara uppklädd men igår var jag det. Bara för det ser folk en som ett hot, så löjligt.. men för övrigt var det roligt! har dock svin ont i mina fötter... :s pajjade mina nya klackskor med, typiskt!! bärnde även en hel del pengar ;) haha. Och jag fattar inte varför vi inte åkte hem och sov inatt, utan jag och Simone och Johan drog hem till Sam och sov hos honom, och vi var typ 7 pers där. Lyckat! låg på golvet och trängdes.. jag vaknade först så jag smög mig ut, hihi. Hatar dagen efter man vart ute och vaknar upp med folk när man ser ut som f-n. Men Simone kommer nu vid tolv, då ska vi äta  tacos och duscha osv. Sen får vi ringa alla duds och dra och förfesta sen mot gööööteborg! vet dock inte hur jag ska ha råd....?   

Togs även en massa bilder igår, Simone tog för jag blev för full :p hon har min kamera så ni får dom i slutet på helgen! var så kul igår med för en kille jag känner hade letat efter mig på varje krog igår och så när han väl hitta mig så skratta jag ihjäl mig typ. Vem letar efter en mitt inatten när det finns 4848 olika krogar? hihiihi!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0