Har inte haft tid att blogga

Nopp, eftersom jag blev 18 år igår så hade jag mycket på listan! dagen var helt underbar och vill bara tacka alla för era fina presenter och gratulationer, guldvärda är ni!♥ Senare runt fem tiden bestämde jag och Simone att vi skulle gå till lilla bränneriet, vilket är en liten chill krog typ. Vilket vi gjorde och vi beställde bara två öl ! :) glasen var sjukt stora, så man behövde ju inte mycket för att känna något :O var jätte mysigt att bara sitta där och prata, var dött med folk men sen runt åtta kom det enhel del! folk som jag kände gick förbi och frågade varför vi drack på en tisdag, men att ta en öl eller cider skadar ju inte? :) hon i baren tyckte vi skulle shotta eftersom det var min födelsedag men inte när det är skola! hihi . Vi kom hem vid elva och gick och la oss med en gång! Fick även lite pengar utav mamma och pappa som sagt, så var iväg igår och köpte lite saker. Ni måste se mina underkläder jag köpte, så snygga är!♥
Och dagen idag var sjukt seeg... vi har en hudterapuet i skolan nu i några veckor som vikkar, och jag missade 1½ lektion med henne idag med för jag var på bum. Har även en massa saker jag måste fixa, om hur det blir på freda g och så. Vart vi ska förfesta osv, vad jag ska ha på mig när vi ska gå ut?? nu känns bara allt jobbigt! och sjukt mycket plugg, hur ska jag hinna med allt? Och mamma är även borta idag/natt för våran granne ska ha bebis! var jätte orolig att hon skulle få på min födelsedag för då skulle inte mamma vara hemma men det fick hon inte, och jag var ju knappt hemma något igår ändå, var hemma typ en timma och käka tårta bara!:O  aja villl ni se bilder sen igår?






Min nya halsduk, rosa och fin från Ginatricot!




Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0