Händelserik dag!

Är hemma efter en händelse rik dag :)
först åkte jag, mamma och Stele in till stan, jag fick åka med dom när jag ändå skulle in till stan. Vi satte oss på en restaurang och drack cola, bara tjatade! var mysigt och vi skulle egentligen beställa mat men ingen var direkt hungrig så dom beställde mat hem. Sen körde dom mig hem till Sam så fick jag hämtat mitt busskort,och sen drog jag vidare hem till Simone där vi pluggade som töntar och sen käkade mat ;) sen drog vi oss hem till Sam och tjatade om helgen, kommer bli så jävla grym. Först ska vi vara hemma hos mig i ca 2 timmar och chilla, sen sa vi dra till krogen i borås! på lördagen ska vi till göteborg och gå på krogen där :) men iaf, sen så drog vi oss ner till stan och nu e jag hemma! Simone skulle på valvaka, och kolla hur rösterna blir. Någon mer än jag som är nervös inför resultatet? :D Nu ska jag bara ta det lugnt här framför datorn, och försöka leta fram ett par kläder tills imon. OM jag hittar något dvs!! pusss

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0