Crazy yesterday, ont i handen, flytt inom kort.

Igår var det en crazy kväll och natten var lugnare! Igår så åkte jag ju in till stan, träffade Jenni och några. Sen drog Jenni och vi andra fortsatte hem till en kille som heter Robin och där var det vilt :P Var massa jag kände där! och träffade på kompisar som skulle till samma fest och allt så var rätt trevligt där :) och robin visade oss en bild på hans ena öra, en liten bit som han förlorat i slagsmål! det såg så vidrigt ut för örhängen satt kvar i. Och en massa andra saker, men det kan jag inte ta på bloggen.. men efter det drog jag vidare in mot stan och träffade Jakob och Sam. Vi drog hem till Sam och satt där och chillade :) till klockan halv fem dock xD då orkade inte jag längre så gick och la mig! Sen åkte jag hem vid tio. Ska åka in till stan vid två och köpa hårfärg, för mina sista pengar -.- men vill ha det! eftersom det blev lite fail sist. Sen ska jag se om Simone kommer till borås för hon har vart hos våran Nils i skövde :) Och prata lite med henne. Till kvällen får vi se vad som händer.. Saknar Anna och önskar hon var här nu!! Men även igår så var det en tjej som verkligen spelade skit full så hon trillade runt överallt och landade på min hand så den svullnade och nu har jag typ en bula där. Mamma tror mitt ben har spruckit men jag orkar inte åka till sjukhuset så får gå med ett töntigt band.. pinsamt! och ang sjukhuset, det är dit vi ska flytta! inom en månad eller två. Utanför sjukhuset precis, altså ganska centralt. Vi ska bo i samma hus som min moster och hennes familj! Ni vet Jennifer jag skrivit om, hon är ihop med min kusin och det är i deras hus vi ska bo i fast i lägenhet då :) Känns så konstigt ! har inte riktigt tänkt på det och vi har ju ändå bott i Svaneholm i 3 år. Men kommer bli så skönt för då e det nära till skolan och allting.

Så här ser det ut.. :(

Nu blir det typ duschen.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0