Är helt slut...

Försöker verkligen plugga men jag förstår faktiskt ingenting.. :( Det är en interljuv vi ska göra på en klasskamrat i tio minuter, och vi ska försöka hitta på frågor till interljuven. Sen ska man tror jag beskriva personen i en tidningartikel. Och i en nationalencyklopedin. Fattar verkligen noll!! och detta ska lämnas in den 23/9 dator skrivet.. har inte ens en skrivare så blir jätte jobbigt när jag får be folk skriva ut allting åt mig!  bajs på denna skiten och mamma verkar så upptagen så jag har ingen direkt att fråga. Den som brukar hjälpa mig, eller har blivit min blivande läxhjälp är Simone men hon har ont i magen :( Jag ska även träffa henne imon, då ska hon hjälpa mig att skriva på berätelsen om Vänsterpartiet. Och jag måste snart börja skriva om 1600-talet ... har iofs ca 2 veckor på mig och jag har ju Louise och Jennifer men ändå. Sen är det i naturkunskap, vi har temat stjärnor. Vi ska även gå runt i två olika butiker och anteckna hur dom i kassan är osvosv, fyra gånger för en gång när det är lugnt och en gång när det är mycket folk och eftersom det är 2 olika ställen så blää, hehe nu klagar jag bara men fyfan! sen är det grupparbetet om politiken, har jag glömt något?!

Kuuuuul....:D

Kommentarer
Postat av: Rebecca Nordström

usch jag känner igen den där skolångesten! :)

2010-09-14 @ 18:45:55
URL: http://rebeccanordstrom.devote.se

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0