Söndag...

Hej ♥

Nu har jag sovit ut lite granna, jag sov i mammas säng, sen kom lilla Love och väckte mig & sa att jag skulle passa henne för mamma hade åkt till vår nya lägenhet, så jag gick upp men la mig i min egna säng och råkade somna här.. inte så bra så flög upp för en stund sen :P tur är så är min andra syster också hemma♥
Jag kom hem vid ett tiden, mamma och Stele hämtade upp mig i viskafors för jag kom från göteborg igen. Altså jag och Simone åkte dit igår kväll också och var där runt halv nio tiden. Min kväll var näst intill skit och Simone hade rätt roligt, men jag kunde bara inte ha kul när allt runt omkring skulle sabba för mig! typ killar.. jag litar inte på någon längre.

Nu ikväll måste jag plugga teori på smink, kanske inte låter så tråkigt & jobbigt va? .. men damn va svårt det är att komma ihåg allt...


Ingen ork, ingen syn, ingen hörsel, bara tankar.. Kärleken krossade mig, från toppen till botten

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0