Snö redan..?

Första snön kom idag! helt sjukt, jag tycker det är för tidigt. Var det inte nyss sommar...? :( vintern är också mysig men den är KALL.  Jag bloggade inte igår för jag RÅKADE somna vid 18.00  tiden och så vaknar jag upp vid 23.00 tiden och har ren jävla panik. Varför har ingen väckt mig och varför har jag sovit så länge?! jag brukar alltid sova ca 2 timmar om ja väl ska sova när jag kommer hem från skolan. Men mamma hade försökt, men jag vakna inte. Skrämmer mig själv lite..:P  låg vell fint i koma:) haha. Sen somnade jag om vid 00.00 tiden och gick upp vid 06.00, altså sovit i 11 timmar!! jag som skulle plugga och en massa, gick ju fint... Nu när jag kommit hem fr¨ån skolan har jag pluggat försäljning och service, skulle plugga naturkunskap, men uppgiftterna som vi skulle göra i boken FINNS INTE??!! värsta konstigt.. och så har jag ätit sjuk stark thai mat, shit gick INTE att äta, jag fick tårar i ögonen osv.. imon ska jag även ha film kväll med min sötnos Simone, blir massa filmer och gott! var så längesen jag bara tog det lugnt...



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0