Orka.

Jag har ont i magen :( för i flera veckor har det bara vart en massa skit snacka överallt från alla människor och det gör mig illa mående som in i helvete. + att just nu sitter mina byxor så jäkla tajt att jag knappt kan andas.. så måste man hålla in magen hela kvällen för har min spets topp på mig och den är genomskilnig! :O men jag har inget annat snyggt att ha på mig tycker jag, tröttnar så fort på mina kläder nämligen även om dom är nya.. 
Ska börja sminka mig snart, och sen ska jag ta bussen till viskafors! några vänner hämtar upp mig där och sen drar jag ut i skogen! :P pratade och frågade om dom skulle ut men det såg inte ut som det.. och grejen är det att jag kan inte gå typ en halv mil från huset till busshållsplatsen :P så jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill ju gå uuut!
jag är inte direkt sugen på hemma fest längre.. och dessutom inte när det är långt ute i skogen :( men nu har jag lovat och det blir säkert roligt ändå!♥

Även om jag inte kan sluta tänka på allt annat så försöker jag verkligen tränga iväg skiten..
:( 

Bildkälla

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0