Nu har jag fått nog..!

Känns som om jag tappat allt tålamod när det gäller saker, blir lätt irriterad osv. Det är så mycket stress, hur ska jag hinna med allt, och speciellt plugget? jag har redan flummat bort två år på ivinduella programmet och nu vill jag sluta med det och verkligen försöka fixa skolan men det går inte om någon annan är omotiverad som man ska jobba med. Menar ingen speciell men jag är jävligt trött på nästan allt!!
Ihelgen hade jag egentligen tänkt att ta det lugnt, men nej nu ska jag fan göra något roligt!! ska åka in till stna om tjugo minuter, ska vara med min allra bästa vän Simone..♥

Så vi hörs någon gång i helgen!


Kommentarer
Postat av: Mad

Dra en öl på krogen med mig! Jag är inget att göra i helgen :(

2010-10-09 @ 01:01:15
URL: http://auroranebulosa.bloggplatsen.se

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0