Men se där, jag är fortfarande kvar i skolan.

Jag sitter fortfarande i skolan trotts att jag mådde så illa innan idag, och jag kom även försent. Har läxhjälp nu så sitter på den fast jag pluggar dock inte! sitter och hjälper Louise lite med politiken. Idag på arbetsmiljön såg vi en jätte bra "film" eller vad jag ska säga. Frågan är och kommer alltid vara varför. Vad är dina mål i livet osv. För varenda sak jag gör, beror det på något och det mästa är för att må bra. Man måste se filmen för att förstå men vilken tanke ställare man fick sig och våran lärare/rektor sa att vi kommer nog vara trötta ikväll för vi kommer gå runt och tänka på detta! Och det stämmer. Fick även i läxa att skriva om vad som är mina mål i livet ungefär, så ska göra den i helgen.

Jag somnade skit sent igår för jag inte kunde sova, mina känslor välde bara ut över allt och inget. Sägs ju att man ska må bättre efteråt och acceptera hur saker och ting är, och jag försöker verkligen.

"Ditt hjärta är inte sårat, bara ditt ego"


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0