Kära blogg..♥

Jag har saknat att blogga, och jag har saknat er läsare som läser det jag skriver och slänger in en åsikt då och då. Men man kan vell säga att jag tagit en blogg paus, jag har bara inte haft orken att blogga även om jag saknat det. Men först och främst måste jag göra om hela bloggen, och det vet jag inte när jag ska ha tid för. Men kanske ihelgen. Just nu ligger jag under mitt varma täcke efter att pluggat arbetsmiljö. Tog alltså en liten paus.. att bara få vila lite är sjukt nice.  Jag låg även nyss och spelade snake på min mobil - ja en sådan gammal mobil har jag ju, för om ni minns så gick ju mina förra sönder och jag har inga pengar till att köpa en ny.. men hur som helst, just då började jag tänka på att jag vill också göra något jag tycker är roligt. Jag kan ju inte bara plugga och spendera pengar på krogen varje helg, utan jag vill göra något annat.. nämligen att börja träna :) jag ska inte köpa gymkort men kanske månads kort. Ska kolla runt lite på internet, för jag  vill verkligen komma igång och träna. Innan när jag tränade kände jag mig så fräsch och frisk! och nu till helgen som kommer så tänker jag inte festa, utan jag ska plugga lite och sen hitta på något annat, typ som att ha en film kväll med någon med godis och sådant, bara jag får lite variation. Eller gå ut i skogen och bara vara.. jag kanske låter som värsta nörden, men jag vill verkligen göra något annat. Ska även börja packa mitt rum ihelgen, för det har jag inte gjort än och mamma säger till mig ofta att jag ska börja packa, men jag har inte orkat. I helgen var jag ju hos Anna, i tjön! det var lite party på internatet hon bor på och det var trevligt som fan :) även om jag först kände mig som en inkränktare först.. ;) men jag sov hos henne en natt, även Eddie var där. På lördagen åkte vi till borås och träffade kompisar, blev lite drama men det mesta löste sig.. på söndagen åkte Anna hemåt med en död mobil och död mp3, stackarn! sen åkte jag hem, sen åkte jag taxi in till stan med mamma och Stele, vi solade! haha snacka om dyr solning! sen åkte vi taxi hem igen och då duschade jag snabbt som fan, åkte hem till jocke och träffade jakob och johan där med :) dom höll på att möblera om så det var soft, var där i några timmar och sen kände jag att det var dags för att dra hem, skulle ju sminka mamma! kan ju säga att jag tyckte resultatet blev inte bra.. jag förstår inte riktigt hur vi ska sminka, och jag har svårt att hänga med .. :/ men jag vill verkligen fixa det så därför frågar jag min stylist lärare helatiden om hjälp så hon måste ju tro jag är värsta freaket eller något.. :P hon är även bara 7 år äldre än mig, det känns lite konstigt! haha men hon är cool som fan. Har säkert missat en massa att skriva om, men isåfall skulle det nog bli dubbeltdubbeltdubbelt så långt :) och inte hela privat livet på sin blogg, right? ;)
Har bestämt för att jag ska flytta ifrån borås inom dom närmaste 5 åren.. också!;)

Det du inte dör av, blir du starkare av!*

Lady Bell :)


Sminkade Simone & Mamma (utöver det vi lärt oss hittils)



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0