Inställt.. :/

Jag glömde säga innan att jag hade ju bokat tid imorgon för handledar kurs, men han jag ska köra med har blivit sjuk... så mamma ringde och avbokade innnan idag. Kan ju säga att jag blev besviken men han kan ju inte hjälpa det. Känns bara så tråkigt för nästa gång är inte förräns om flera veckor.. känns som om det aldrig kommer bli av med någonting när det gäller mitt körkort, och nej, jag gnäller inte! :P

KOm precis från duschen, så sköönt! Så jag sitter här nu och ska snart platta håret.. måste verkligen köpa värmeskydd för mitt hår, det går av som bara den!!
Skulle sett desperate housewife nu med egentligen, men jag skippar det.. :( tyvär.
Skulle pluggat på matten också egentligen för har matte prov på torsdag, gaah och jag fattar inte så mycket.. imon när jag kommer hem från skolan blir det då fan PLUGG för nu har jag inte pluggat på 2 dagar, iiih ångest :o  Imon i skolan så ska vi även på föreläsning från 13.00 - 15.30 :( kommer nog gå rätt segt!

Men säger Godnatt här på bloggen, puss puss och ps. Det blir vad du gör det till ;)  ds.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0