Inne och ute listan, känner det var ett tagsedan!

Inne listan

Techno musik
åh, jag älskar det. Pepp blir jag & känner hur det svänger!


Gamla vänner som står kvar
Finns då fan inget bättre men trogna vänner som alltid finns där för en . Och speciellt just nu har alla stannat kvar! jag älskar er!


Högemidjad byxa

Är super snyggt, det har verkligen fallit mig i smaken!

Vågade läppar
Ur ballt och hur fräscht som helst, speciellt nu till hösten ska det ju vara lite mer mörkare färger :)
modet just nu på läpparna är att dom ska vara lila!


Utelistan


Iphone
Det är så mycket snack om dom här telefonerna och inte kul när alla har lika dant helatiden!! Jag skulle vilja ha en, men man tvekar ju väldigt mycket när alla ska vara så lika varandra helatiden. Samma sak när det gäller kläder, jag försöker köpa så udda kläder som möjligt mot andra i min omgivning då jag tycker det är tråkigt när alla har likadant.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0