I koma..

Det känns så iallafall, när jag kom hem från skolan störtade jag ner i min säng mer eller mindre och sov i några timmar. När jag vaknar så märker jag att lilla Tessie ligger på min rygg och sover, haha och så hör hon att jag vaknar och kryper upp i ansiktet och ska sova precis brevid min kudde, underbar är den katten! Men sen när jag försökte gå upp ur sängen gick det verkligen inte, min kropp var tyng som bly och jag ville bara ligga kvar under täcket.......
Åh, jag ser hela helgen framför mig och får ont i magen. Imorgon ska jag ju åka till göteborg trotts att jag förklarat till den här personen att jag ska flytta klockan tio på morgonen(!!) så måste vara hemma då och jag kommer aldrig orka upp på lördag morgon och behöva åka hem så tidigt tillbaka till Borås..
Sen har Simone blivit sjuk så hon ska inte med ut på lördag. Nicole vill gärna hänga med istället men hon har inget busskort, så det är krångel helatiden.. Om jag inte kommer ha någon att gå ut med skiter jag i alltihopa och stannar hemma i våran nya lägenhet... eller ska jag gå på Lousies hemma fest? suck, jag vet inte. Vet inte ens vad jag ska ha på mig?! kommer inte hitta ett smeck heller när vi packat ner allt.. *sura miner*..

Utan vet ni vad jag vill göra? Jag vill krypa ner i ****** famns, nosa på hans hals och bara kramas och gömma mig under hans tröja tills måndag... :( fan, jag kan ju drömma vidare..


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0