Galen helg, en bra helg!!♥

Nu ska jag plugga, säger vi. Jag måste bara komma igång någon gång, behöver Simone här igen som hjälper mig och puschar! du är verkligen underbar stumpan, utan dig, ingen mig!
Åkte förbi vårat hus inatt, shit vad centralt det ligger eller. Är lite läskigt faktiskt.. alla kommer kunna se in om dom bara vrider på huvudet när dom kör förbi, ligger precis vid vägen. Men det bra med allt är att sjukhuset ligger brevid, och att det finns en pizzeria där! :D Men det kanske man ska se som negativt?.. haha
I helgen har jag bara haft så roligt som jag kunnat, träffat nya människor och vart med människor som står mig nära.. tacktacktack !♥  dock låter jag ingen trycka ner mig längre, eller krossa mitt hjärta igen, jag ska börja kriga som Louise också sagt!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0