Föreläsningen idag.

Föreläsningen idag var awsoume. Kan ju säga att jag fassnade för den!
Dom tog upp en masssa saker, men bland annat om den här killen som tog livet av sig och visade det via webcamera.. Att han skrev på flashback men att ingen tog honom seriöst, utan bara en tjej. Hans sista ord var ju" allrigt, lets do it" sen började folk ta det seriöst när han inte skrev mer och då hade han hängt sig.. kunde inte sluta tänka på det efteråt! Sen tog dom även upp det här med hon tjejen som blev mördad utan för Borås för ett årsen, jag tyckte det var konstigt att dom vågade ta upp det för det satt säkert massa i salen som kände henne. Hon gick i min engelska grupp och så men det var också känsligt och höra.. Men det var intressant att vara där! allt handlade om yttrandefrihet och tryckrihet.

Jag har även vart och kollat på våran nya lägenhet idag, så fint var det! Vårat badrum var nog nyrenoverat tror jag, för det var SKIT FINT där inne. Vi kommer ha svart badkar, hur nice är inte det? ;) + ett snygg dusch och så. Fick dock inte se mitt rum för det var låst in dit, men jag kommer ha en liten toa på mitt rum :O asså det är ett litet eget rum där toan finns.. Fast min lillasyster måste gå egonom mitt rum för att komma in i sitt, men det gör inte så mycket! ÅH jag flytta NUNUNUNU!!!!!!  


Hehe och jag har även bestämt mig om vad jag ska klä ut mig till på lördag, blir inte polis, blir en 80 talare!HAHA kommer var s¨å kul.. silvriga leggins, benvärmare, tennisskor, svart badräckt, svart skinnjacka, toffs på sidan och rött läppstift.. kommer nog inte vara snygg men jag kommer nog se ROLIG ut, det är ju hela poängen! hihi
OCH på fredag får vi lära oss om halloween sminkning, tror det var på fredag iaf :s haha wiho


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0