Ett krävande yrke, oyes.

Hej mina bloggläsare!♥

Idag har det vart en tuff dag i skolan, speciellt när jag vart så okoncentrerad heladagen och bara tänkt på mat och även ätit mat/godis helatiden typ. Vi har nu äntligen fått en ny stylist lärare som är tänkt vi ska ha i 3 år. Hon är bara 26 år, men hon verkar grym. Nu har vi fått schema på hur allt kommer se ut fram till jul och jag har lärt mig massor idag även om jag har svårt att hänga med när mycket kommer på en och samma gång. Nu känns det som om jag verkligen pluggar till stylist, och jag kan säga er det är då fan inte en dans på rosor som jag trodde det skulle vara.. snarare tvärtom, känns som om jag kommer hem runt kvart över fem varje dag och har 10 läxor att göra. Men jag försöker verkligen bita ihop och göra mitt bästa!


Ska komma med en massa tips och sen som jag lärt mig men det gör jag inte idag då jag inte orkar :P

Jag somna även runt ett inatt, kunde inte sova och när jag väl somnade sov jag inte så jävla bra efftersom en viss person ska hålla på och röra sig och vara vild i sömnen, haha.
Sen åkte jag till skolan och var helt sleeten, och jag har ont i min nacke idag och ena benet. Vad har jag gjort?? Lousie sa att hon också hade ont i sitt ben idag, det är konstigt!
Visste ni även att jag har blivit ett tè fan? älskar det!!! dricker det varje morgon nu :) mjuknar upp halsen och jag mår bra utav det!
Vi har även börjat packa ihop smått här hemma, eller mamma har. Så nu börjar det, vi kommer faktiskt lämna Svaneholm  snart...

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0