En låt jag tänkte på med en gång när jag vaknade imorses.



Skönt och vara hemma nu, puh. Vi har fått hit flytt lådarna också, och borde börja packa och sen informera skolan. Men då förlorar jag mitt skolkort.. det där kommer absolut inte bli roligt!
Har inte träffat någon av mina underbaringar denna veckan heller.. :( har inte orken så kan ju inte klaga egentligen, men har pratat med Simone och så om att ta en fika och prata, men hon är sjuk och vart i några dagar så jag hoppas verkligen du blir frisk snart, saknar dig♥ Anna ringde även idag, hon har ju vart här varje fredag kväll ungefär, men jag måste komma hem till henne och hälsa på henne! och även Emelie, hade jag tänkt åka över höstlovet. Åka bort i en vecka, låter inte det härligt?




Kommentarer
Postat av: Amiie

Det låter riktigt trevligt ;D bara att kma hit tkr jag! ;D<3

2010-10-05 @ 19:21:48
URL: http://amiievonporris.bloggplatsen.se

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0