Bokat tid på körskolan och ska åka bort ihelgen, skönt...

Jag har bokat tid till körskolan, altså handledar kurs. Jag har pluggat lite, och jag är ledig idag!
hääärligt skaa ni veta! och ihelgen ska jag åka iväg, en bit härifrån. Ska bli härligt och få lämna Borås för några dagar..  åker dock helt själv. Men fredag till söndag, jag LÄNGTAR.

Förlåt för att jag bloggar dåligt, men mitt liv går upp och ner just nu. Har då ingen lust att blogga när jag inte är glad, så ni vet. Sorry :( kommer snart tillbaka. Sov även borta inatt, hade aldrig klarat av att sova själv när det nu är som det är.. tack mina vänner, ni är det bästa och dyrbaraste jag har.





Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0