Still sick..

Hemma, och hostar sönder :( har fan inte tid att vara sjuk! och jag bara klagar i mina inlägg, förlåt ♥ Imorses när jag skulle hem från Simone träffade jag på massa olika personer, som jag typ inte sett på ett tag. Det var kul & kan inte sluta tänka på de..:) Men vet ni, imorgon ska jag till skolan. Oavsett om jag mår skit eller inte, jag måste dit. För efter skolan ska jag på bio ju osv. Och idag senare fram mot kvällen ska jag åka ner till stan och fika med en person ♥ Kommer nog dock smitta ner honom, haha stackarn.


Och, snart ger jag upp, jag orkar inte vänta längre..

"When i see your face
There's not a thing that i would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile"...

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0