I take U to the moon and back..

Är hemsk ledsen över uppdateringen, har mer blivit som en blogg paus nu när vi fortfarade inte har internet. Det skulle ju kommit för länge sen, men våran hemtelefon har också lagt av så telia sa att dom skulle fixa det imorgon, men man vet ju aldrig med dom.. så vågar absolut inte lova att vi får tillbaka det snart :) sitter just nu hemma hos Simone och vi kokar ägg, och är dödströtta. Jag är ledig imon så ska sova här inatt, sen ska jag ner till Svaneholm och hjälpa mamma städa i våran gamla lägenhet och kanske säga hej till våra f.d grannar.
Idag hade vi även praktiskt prov i smink, jag fick VG-, blev lite besviken men jag gjorde så gott jag kunde :)  Är riktigt glad idag, var längesen jag kände glädje. Och längesen jag gjorde något överhuvudtaget efter skolan, har annars bara suttit hemma och tänkt, tänkt, tänkt OCH tänkt på mitt liv. Idag när jag kom ut träffade jag härliga människor och lyckan spred sig.
Vi hörs vell när vi hörs, då blir det ändringar här på bloggen fanimej.



Min bejb har skaffat dreads, jag satte i dom, hihi, fast nu ska hon göra riktiga :)
puss på er <3

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0