Har inget internet hemma förrän på måndag....

Har inget internet hemma förrän på måndag.. Så därför jag inte bloggat något:p nu är jag en stadstjej och känns så sjukt konstigt att ha allt så nära sig... Går inte riktigt beskriva, men jag har svårt att sova på nätterna när det är mycket trafik utanför. Iaf innan jag ska sova och tidigt på morgonen. Jag har köpt nya skor nu under lovet iaf, och fikat på stan<3 nu sitter jag på bussen till göteborg och är sjukt kissenödig xD haha. När jag är framme i göteborg ska jag äta något... Men vet ni vad, jag är tillbaka på måndag. Hoppas ni läsare har det bra, puss på er!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0