FREDAG <3

Hej♥
Här sitter jag hemma nu, kom hem för ett tagsedan. Bara väntar på att klockan ska ticka, typ sådär vid sextiden för då kan jag ringa Simone oh se om hon ska vara med ikväll, om inte så åker jag nog till kinna/skene. Vi får se vad som händer ikväll,vet att de blir party och utgång men inte vart än:) proven idag gick även ganska hyfsat, kommer nog få G iaf...

Här är en bild på mig sen imorses! och senare under dagen..


Vettefan vad jag gör med ögonen men det är meningen att jag ska visa outfiten, haha

Sen busade jag,jennifer & louise lite i sminkstudion, vi satte på lösnaglar:D

Jag hade tänkt ladda upp en bild på en party sminkning som ja gjorde nyss men blogg.se vill visst inte det:(

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-22 @ 15:31:16
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0