Att blogga är inte längre min starka sida har jag märkt.

Men igår var jag ju på bio och såg Devil, shit jag var som fast klistrad i stolen! tycker verkligen ni ska se den, riktigt bra och läskig :) efter det åkte jag bara hem och gick och la mig typ. Jag taggar inför idag istället, halv åtta är det ju fördrinkar hemma hos Jenny och jag är riktigt nervös faktiskt.. men jag hoppas så att det kommer gå bra.. heh.. fick även köpt en liten present till henne igår.. :) Under dagen idag ska jag bestämma vad jag ska ha på mig ikväll, och sen kanske träffa Janina nere i stan :)
hih, längtar tills ikväll...

Örhänge jag fick köpt igår från Glitter :)


Och jag vet, min blogg är en katastrof just nu.. :/

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0