When i close my eyes, i dream..

Kom ur duschen för ett tagsen, gud så skönt! jag har känt mig så äcklig och smutsig så var på tiden nu.. sen sa jag även till mamma och tommy att jag var sugen på godis och kakor.. och några timmar efter det kommer lilla Love till mig och ger mig några kakor! så himla söt :)
Har även suttit och läst kissies blogg, den är rätt underhållande! mer behövs la inte sägas:P ? jag skulle också vilja vara rik, och ha en 150 000 tusen läsare varje dag, men jag tror nog att det finns mycket illa bakom allt! att vara känd inebär ju liksom att man får ta en jävla massa skit.. eftersom så många är avensjuka! men bara för man är avensjuk, måste man vara elak för det? :s

Jag är glad för att jag är den jag är iaf ;)...

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag förstår inte varför elakhet alltid blandas ihop med avundsjuka. Det behöver inte alls vara så. I vissa fall, ja, men långt ifrån alla. Jag har mina åsikter, t.ex att jag inte tycker att det är särskilt snyggt när hon har fixat läpparna. Jag tycker det ser onaturligt ut, och fult också för den delen. Jag tycker inte att hon är ful, tvärtom tycker jag att hon är skitfin precis som hon är. Utan alla extragojs. Jag kanske är avundsjuk på(eller vill ha) allt det hon har, och på hennes utseende överlag, men inte är det på hennes fixade läppar iallafall. Och det var väl ändå dom jag kommenterade nu? :)

2010-05-09 @ 20:37:34

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0