vårmarknad idag tydligen!

Det är ju vårmarknad i borås idag & jag hade velat åka in och bara kolla för skoj skull. Men nu är klockan för mycket så jag kommer komma in till stan sent isåfall, men sådan tur är så är det en dag imorgon också! smsade kevin och frågade om han och anna hade lust och ses men tydligen inte.. isåfall senare skulle dom ringa, men dom har inte ringt än. Så jag har bara varit hemma idag och solat på balkongen :) solen tittade ju trotts allt fram! fast fick röda utslag på låren när jag solade dom.. ingen aning om vad det kunde vart? sen har jag inte skrivit så mycket, för jag skriver bara en jävla massa onödiga saker när jag är hemma och har tråkigt! Har tänkt väldigt mycket på att jag måste skicka in mina papper till länsstryelsen och göra en syn undersökning! detta är då till mitt på börjande körkort men eftersom jag inte har någon att köra med så dryger jag ut på det helatiden.. Min mamma har inget, och pappa bor för långt bort. Morfar kunde, men jag fick inte köra hans bil.. jag vet faktiskt inte hur jag ska göra?!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0