well..

Det är mors dag idag tydligen.. haha det hade jag helt glömt tills mikaels mamma sa det! och mamma är inte ens hemma så får la säga grattis när hon kommer hem! och Anna fyller även 18 år idag!! STORT GRATTIS till dig my dear <3<3 sen vill jag gärna träffa Simone, men hon har tydligen fullt upp helatiden som vanligt, vilket är väldigt tråkigt.. pratade med henne nyss men hon var hemma hos malin fortfarande och skulle snart färga hennes hår. Innan var vi skit tajta, men nu vet jag inte längre hur det är :/ .. är samma sak som med Madde, henne har jag inte heller pratat med sen jag slutade på 4H... och knappt freddie heller. Jag har ju inte förlorat mina vänner, men jag glider fan isär med en hel del. Varför blir det så?

Vissa stenar är lena mot kinden.. men stenar är även hårda och kan skapa mycket ilska..


Kommentarer
Postat av: MALIN

lilla vän, det är inte morsdag försen den sista söndagen i maj xD

puss

2010-05-09 @ 16:02:54
URL: http://malinkwiklund.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0