bilder sen helgen (:

Jag behöver tydligen ingen sladd.. vara bara att sätta in minneskortet i datan och så vips, var alla bilderna där :) men stör mig ändå på att sladden är borta.. hoppas den dyker upp snart!

En Anna med sina häftigt gröna naglar!


Min outfite i fredags!


Min goda drink!

Jenny & Aron :P

Vi var även en sväng utanför min skola på kvällen, kolla himlen!


En Mikael :P hahaha (en känsla utav att han inte
kommer gilla denna bilden xD men tur är så kollar
han nog inte min blogg just nu ;)!!)


dom flesta blev la på mig xD haha :P
min sötnos åker även iväg på torsdag och hela helgen :( kommer sakna han så mycket! :/ ♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0