Vart tog blogg lusten vägen?..

Sitter och funderar på om vad jag ska skriva ? har typ glömt bort hur man bloggar om roliga saker.. jag skriver bara en massa om mina problem och min vardag, jag kanske borde skriva om något kul som ni läsare vill läsa om istället? men jag har typ ingen blogglust.. hjälpa mig? En sak som jag kan säga är att jag skulle få låna 200 kr av mamma tills jag får mina pengar :) ska fylla på mobilen ! ÄNTLIGEN! har vart jätte jobbigt utan pengar på den, och rätt dött också för den delen.. Har även tänkt på och köpa en avslutnings kläningen, men är det någon mening ens när jag bara försvinner från IV? om inte annat kan jag alltid snoka på mammas fina kläningar.. ;)



Gammal bild och rätt ugly men bilden äger!*


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0