trötthet,glad,ilska..

Hej everybody! jag skrev aldrig något inlägg igår för Mikael hade tydligen fått virus på sin data! vilket är väldigt tråkigt, men jag hoppas han får fixat den iaf!puuh jag är så jävla trött! kom till skolan idag med samma smink som igår och skit trött. Skulle göra matte provet, men det gick inge vidare så försökte få så att Anna hjälpte mig,men självklart märkte läraren det!.. En annan sak är den att jag gav fel papper till Anna som hon skulle kopiera åt mig till viskadalen. Blev skit sur, men ska hem till henne senare idag och kopiera ut RÄTT denna gången, sen slänga det där förbannade brevet på posten!! är så skönt att det är helg nu.. men ändå inte. Vet inte riktigt vad jag ska göra ihelgen, pengarna och allt är ju slut! Men Anna skulle ha något litet ikväll för att fira sin 18 årsdag som hon fyller på söndag. På lördag vet jag inte, vi får vell se hur helgen blir.. bara att på måndag har jag ingen jävla aning om hur jag ska göra! att gå till praktiken i 2 dagar som jag inte ens trivs med är vell ändå ingen mening! Bosse sa att han skulle ringa nästa vecka om han fårr tag på något nytt till mig.. typ som vanligt. Mamma kommer iaf inte gilla att jag kommer vara hemma ! :/ men men, det får jag ta då! nu ska jag tänka positivt :) igår var jag i stan med carro, jag köpte en svart cardigan på ginatricot som var rea på, sen någon grej för torr hud i ansiktet! ska tydligen tas morgon och kväll, haha :P sen sov jag ju som sagt hos Mikael inatt...



JAG HATAR DIG!! Jävla *******

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0