Tjosan!

Heej! har ni saknat mig?
Jag har inte vart hemma, eller haft tid till att blogga. Igår när jag kom hem så duschade jag fort och sen åkte jag hem till Mikael, och sov där. Och jag hann aldrig starta datan heller. Vi kollade på avatar innan dag, och ja filmen är så bra! har ni sett den? om inte, se den! sen vid fyra bestämde jag mig för att åka hem och typ äta, duscha och liknande. Så nu har jag precis ätit pizza med tommy och nu väntar vi på att mamma ska komma hem. Hon är i ullared med felicia. Blir inte mycket bloggande idag heller, men måste bara säga FAN VAD SKÖNT MED HELG! var så jävla trött igår på praktiken, och alice frågade om jag var på dåligt humör. Fick endel cp kunder så det gjorde ju inte dagen bättre heller. Men hoppas ni får en trevlig helg eller har, så hörs vi senare! kram

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0