svar på kommentar

Postat av: anonym
Jag förstår inte varför elakhet alltid blandas ihop med avundsjuka. Det behöver inte alls vara så. I vissa fall, ja, men långt ifrån alla. Jag har mina åsikter, t.ex att jag inte tycker att det är särskilt snyggt när hon har fixat läpparna. Jag tycker det ser onaturligt ut, och fult också för den delen. Jag tycker inte att hon är ful, tvärtom tycker jag att hon är skitfin precis som hon är. Utan alla extragojs. Jag kanske är avundsjuk på(eller vill ha) allt det hon har, och på hennes utseende överlag, men inte är det på hennes fixade läppar iallafall. Och det var väl ändå dom jag kommenterade nu? :)

Svar: Jag vet vad du menar, men det finns rätt många människor som är avensjuka och som kastar ut sig en hel del elaka kommenterar för ATT dom är just avensjuka. Men ja, jag vet precis hur det menar och det kan lika väl vara så också :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0